כיצד נקבע מחירון בניית אתרים?

בעלי עסקים כבר לא מתלבטים היום בשאלה האם נכון להם לבנות אתר אינטרנט, פשוט כי הם מבינים שהם זקוקים לו יותר מכל כרטיס ביקור, מודעה מעוצבת או שלט חוצות. הלקוחות נמצאים בגוגל וברשתות החברתיות, והם מקבלים החלטות דרך המחשב הנייד או הטלפון החכם. במקרים רבים הם גם מבצעים את הרכישה אונליין, בלי לצאת מהבית ובלי לקיים ולו שיחת טלפון אחד. בעידן הדיגיטלי הזה הנוכחות שלנו אונליין היא הכרחית, אבל אנחנו יכולים להשיג אותה די בקלות. השאלה הגדולה באמת, אם כן, היא לא האם כדאי לכם לבנות אתר אלא איך נקבע בתהליך של בניית אתרים מחירון. הפרמטרים המרכזיים מופיעים לפניכם, והם יעזרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת.

בניית אתר תדמית או חנות אינטרנטית?

באופן כללי, בניית אתרים מחירון נגזר, לפני הכל, מאופי האתר שלכם. עסקים שונים זקוקים לצרכים שונים לחלוטין, ובהתאם גם תהליך העבודה יהיה שונה והמחיר שייקבע ישתנה. בניית אתר תדמית תעלה לכם פחות מאשר הקמת חנות אינטרנטית, למשל. זאת משום שהחנות המקוונת שלכם דורשת תכנון מורכב יותר של מערך מכירות, ניהול קטגוריות ובניית תשתית שתאפשר ניהול שוטף של החנות מכל מקום ובכל שעה. כשאתם פונים לחברת בניית אתרים ומבקשים לקבל הצעת מחיר, דעו שהשאלה הראשונה שתישאלו היא מה מטרת האתר ואילו צרכים הוא צפוי לשרת, שכן ללא מידע בסיסי זה קשה לקבוע מחירון בניית אתרים.

מחירון בניית אתרים איכותיים

באופן טבעי, מחירון בניית אתרים תלוי גם בנכונות שלכם להשקיע באיכות. חברות שונות עשויות להציע הצעות מחיר שונות לחלוטין, וגם טווח המחירים יהיה רחב למדי. עם זאת, המחיר הזול ביותר ממש לא מעיד על איכות. למעשה אתם עשויים לגלות שקיבלתם מחיר נמוך בהשוואה לכל בניית אתרים מחירון שקיבלתם רק משום שמדובר בגורם חסר ניסיון או בחברה שמציעה מחיר זול על חשבון האיכות. כדי שהתוצאה שלכם תהיה מדויקת, מרשימה ומזמינה, תצטרכו להשקיע קצת יותר – גם כסף, גם זמן וגם מחשבה. מצד שני, זה ישתלם לכם בטווח הארוך כשהלקוחות יגיעו לאתר, יזכו לחוויית משתמש טובה ויחליטו שאת השירות הזה הם מקבלים רק מכם.

שירותים נוספים

מחירון בניית אתרים תלוי גם בשירותים השונים שמוצעים לכם. חברת Seo-Tip מציעה ללקוחותיה מבחר רחב מאוד של שירותים, מבניית אתרי תדמית וחנויות מקוונות, דרך קידום אתרים בגוגל וברשתות החברתיות ועד לכתיבת תכנים ועיצוב גרפי. לפני שתקבעו תקציב להקמת האתר שלכם רצוי שתגדירו את הצרכים שלכם במדויק ותשוו בין הצעות רלוונטיות שמתאימות לדרישות הספציפיות שלכם. בתהליך של בניית אתרים מחירון יכול לכלול את שלב ההקמה בלבד אבל גם שירותים משלימים כמו ניהול התוכן, קידום אורגני בגוגל, ניהול קמפיינים ממומנים ועוד שורה ארוכה של שירותים. כשאתם מקבלים את השירותים הללו מגורם מקצועי עם ניסיון עשיר אתם יכולים להיות בטוחים שהעסק שלכם נמצא על המסלול הנכון. הלקוחות שלכם יידעו שאתם שם, יכירו אתכם טוב יותר ולבסוף גם יבצעו את הרכישה הבאה דרככם. כשאתם בוחנים בניית אתרים מחירון זו כנראה המטרה שעומדת לנגד עיניכם – יצירת הכנסות והפיכת גולשים סמויים ללקוחות רוכשים.