כל מה שצריך לדעת על בניית חנות וירטואלית

בין אם יש לכם חנות משלכם, כזו שעיצבתם וסידרתם בעמל רב, ובין אם אתם מתכננים את הצעדים הראשונים שלכם בעולם הזה, יש מהלך אחד חשוב שיכול להקל על ההתנהלות העסקית שלכם וגם לחסוך לכם בהוצאות. בניית חנות וירטואלית זוכה בתקופה האחרונה לפופולאריות אדירה, וזה קורה משלל סיבות טובות. אתם כבר לא צריכים לחפש חנות מתאימה, לשלם שכר דירה גבוה וגם ארנונה או חשבונות, וגם גיוס העובדים וניהול המלאים נעשה פשוט הרבה יותר. חוץ מזה, אם אתם רוצים להגיע לקהל יעד רחב ולצאת מגבולות השכונה או העיר, בניית חנות וירטואלית היא דרך מצוינת להגיע ללקוחות רבים יותר – בלי לפתוח סניפים בכל עיר ולשלם עליהם הון תועפות. אז איך תעשו את זה נכון ומה חשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך?

בניית חנות וירטואלית דורשת תכנון מוצרים

אם אתם מוכרים מוצר אחד בלבד, אתם לא באמת צריכים חנות וירטואלית. מצד שני, אם אתם מתכננים להתרחב או אם יש לכם שאיפה להציע מגוון רחב של פריטים וגם מוצרים משלימים – בניית חנות וירטואלית היא הצעד המתבקש. זה הזמן לתכנן את סל המוצרים שלכם ולחלק אותו לקטגוריות. למשל, אם אתם מוכרים בגדים נסו לקבוע קטגוריות ברורות (חולצות, מכנסיים, שמלות, נעליים) ואם אתם בונים חנות לכלי בית רצוי לפעול באופן דומה כדי להקל על הלקוחות שלכם. קטגוריות כמו מוצרי חשמל למטבח, חפצי נוי או תאורה הן חלק מהאפשרויות שלכם. בניית חנות וירטואלית, אם כן, מזכירה במידה רבה את הקמת החנות הפיזית שגם בה תצטרכו לתכנן את סידור המדפים ולקבוע קטגוריות מוצרים. אלא שכאן זה יהיה הרבה יותר נוח.

תכנון מערך המכירות שלכם

בזמן שחברה מקצועית מטפלת בעיצוב ובתכנון החנות שלכם, ובעיקר היא מבצעת תהליך מקצועי של בניית חנות וירטואלית, השקיעו את הזמן בתכנון מערך המכירות והמשלוחים שלכם. האם אתם מנהלים את המלאי בעצמכם או שמא יש לכם צוות שמנהל את המלאי? האם יש חנות פיזית בנוסף לזו הווירטואלית או שמא תבצעו את השליחויות ללקוחות בעצמכם? האם יש לכם צוות שליחים מיומן או לחלופין, האם המשלוחים יגיעו דרך דואר ישראל או דרך חברת משלוחים כזו או אחרת? בניית חנות וירטואלית צריכה להתבצע במקביל לתכנון הפרטים הטכניים – אלה שאולי לא יתנהלו דרך החנות המקוונת אבל יושפעו ממנה וגם ישפיעו עליה ועל החלטות הרכישה של הלקוחות.

בניית חנות וירטואלית חווייתית ומושכת

כשאנחנו מעצבים את החנות שלנו אנחנו משקיעים בבחירת הפריטים הנכונים שיופיעו בחלו הראווה ושואפים לסדר חנות מרשימה ויפה שתמשוך לקוחות ותגרום להם להסתקרן ולבצע רכישה. באופן דומה מתבצעת גם בניית חנות וירטואלית. עם חברה מקצועית ומנוסה כמו Seo-Tip תוכלו לקבוע את העיצוב המרשים והיוקרתי שמשתלב באופן מדויק עם המסרים והערכים שלכם, עם עולם התוכן שלכם ובעיקר עם צרכי הלקוחות שלכם. חוויית משתמש עומדת תמיד במוקד, והיא חשובה עוד יותר כשמטרת האתר היא למכור את המוצרים שלכם כאן ועכשיו. אם כן, הפקידו את המשימה בידיים הטובות ביותר ותכננו בניית חנות וירטואלית בלי להתפשר על אף פרט בדרך.