דפי נחיתה משרתים מספר מטרות, עיצוב מרהיב של הדף הינו חיוני להצלחת המשימה, גם אם הדף נראה פשוט.
כאשר דף נחיתה עולה לאוויר, אתה מנסה לפתות מבקר לבצע פעולה ממוקדת באמצעות דף הנחיתה: לבצע רכישה, להשאיר פרטי התקשרות ליצירת קשר או לספק משוב.
רוב החברות משתמשות במספר דפי נחיתה אשר כל דף נבנה ומעוצב, בהתאם לדרישות של מנוע החיפוש, המדיה החברתית, או ערוצים אחרים.
דפי נחיתה מרובים מאפשרים לך להעביר את המסר שלך למבקרים השונים.
מה משותף לדפי נחיתה מוצלחים? הם בונים מספיק אמון עם המשתמש כדי שיעשו את הפעולה שאתה מעוניין שהם יבצעו ואתה לאט לאט מוביל אותם לרעיון השיווקי שאתה מעוניין לתת להם.
להלן טיפים מוצלחים לבניית דף נחיתה מוצלח.
רושם ראשוני: כותרת ראשית, משנית ותמונות
רושם ראשוני, הינו הכרחי לדף נחיתה אפקטיבי, והצעד הראשון להצלחת דף הנחיתה, הינו בחירת הכותרת הראשית, בחירת הכותרת המשנית ותמונות.
כותרת הראשית צריכה להיות קצרה, קולעת וממקדת את מטרת הדף.
כותרת המשנית מאפשרת לך לתת פירוט קצת מפורט יותר.
תמונות באיכות גבוהה צריכות לתת אילוסטרציה למסר שלך או למוצר שלך, המטרה להשאיר רושם חזק אצל הצופה.
כתיבה טובה – בונה אמון
אם אתה בונה אמון אצל המבקרים בצורה מידית ע"י הבטחת דברים מעבר למצופה, אך אם זאת, הכתיבה הינה קלוקלת ועם תוכן "עני". אל תופתע אם המבקרים לא ירצו שתיצור איתם קשר. הדף אינו אמור להיות ברמה סיפרותית, אבל הוא אמור להיות: ברור, מדוייק ומציע הוכחה חותכת של יתרונות אשר יגרמו לאדם לבצע את הפעולה המבוקשת: יצירת קשר, כתיבה טובה – בונה אמון.
מיקוד
בתהליך בניית דף הנחיתה, אתה רוצה ליצור פעולה מסויימת, לכוון לעבר המטרה הספציפית הזאת ולא להציף את המבקרים בבחירות מרובות. להבדיל מהאתר הרגיל שבו הניווט נדרש להיות ברור ולוגי, בתוך דף הנחיתה רצוי לא להוסיף סרגלי ניווט כי הם גורעים את המיקוד של הצופה מהמטרה העיקרית.
דוגמא נוספת, רקע החברה עדיף שיישאר באתר בדף "אודותינו" ולא בדף הנחיתה.
קריאה לפעולה: דחיפות ותמריצים
הצלחת דף הנחיתה תלויה בקריאה ברורה לפעולה שמקדמת תחושה של דחיפות ומציע תמריץ כמו: קוד הנחה, ספר אינטרנטי – חינמי, או גישה לתוכן סגור. הקריאה לפעולה צריכה להיות ספציפית ("צפה בסרטון עכשיו", מאשר " לחץ כאן") ויבטא מה המשתמש יקבל בתמורה למילוי הנחיה (הטופס או הקלקה).
צבע, גודל, ומיקום של כפתור הפעלה – יכולים להשפיע על החלטת המבקר – להקליק או לא.
ניתוח – כדי שתוכל לבדוק ולשפר
עיצוב דף הנחיתה הינו עקרוני גם ליתר האתר. עם זאת, האתר צריך לאסוף נתונים בצורה אפקטיבית, כדי לתת פידבק למה שעובד ולשנות את מה שלא. הניתוח האנליטי מאפשר אפקטיביות של בחינת מצבים של כל אלמנט, מגרסאות שונות לכותרות ועד להחלפת תמונות, צבעים ורקעים.
אם הטעם של המבקרים משתנה לאורך זמן, הניתוח האנליטי ייתן לך אינדקציה לשינוי, וייתן לך אופציה לספק מענה הולם.
סיכום
אין תבנית אחת שתיתן לך את דף הנחיתה האידאלי. וזה בגלל שקלול הרחב של דברים שנלקחים בחשבון: המותג, המוצרים, ומבקרים ייחודיים. קרוב לוודאי שתפתח מספר דפי נחיתה אשר מותאמים למשתמשים שמגיעים ממקורות שונים, כל דף נחיתה יצטרך כיוון ודיוק הנדרש על מנת להגיע לתוצאות האפקטיביות.
חברת בניית האתרים שלך, צריכה להבין את חשיבות דפי הנחיתה, איך לפתח אותם, ואיך לבחון את האפקטיביות שלהם.
Seo-Tip עיצוב ובניית אתרים, מתחשבת בדרישות של כל לקוח, משלב הרעיון, עד למצב האופרטיבי.
Seo-Tip, מבינה את התכונות הנדרשות לבניית דפי נחיתה מצליחים וייחודים, ויודעת לאפיין את העקרונות עבור המותג המיוחד שלך ,כמו כן, למקסם את דף הנחיתה, כך שתוכל ליצור קשרי לקוחות חדשים בצורה חיובית.