אתר האינטרנט של העסק הוא המקום שבו הכל קורה, או לכל הפחות, זהו המקום שבו הכל אמור לקרות. הלקוחות אמורים להגיע לפתחו של האתר כאילו חלפו על פניו במקרה כשצעדו בשדרה. הם אמורים להסתקרן, להציץ פנימה, לגלות עד כמה אתם טובים ונפלאים, לשוטט בין המדפים (או בין דפי האתר) ולסיים את הביקור עם כרטיס אשראי ביד, או לכל הפחות עם טופס שבו הם משאירים פרטים ליצירת קשר. כדי שכל התהליך הזה יקרה אתם צריכים להיות קצת יותר נגישים, כדי שהלקוחות יידעו שאתם באמת שם, מחכים להם.

מה זה קידום אורגני?

דרך אחת להפגין נוכחות ולהיחשף בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, היא להשקיע את הזמן הדרוש בקידום אורגני. קידום אתרים אורגני הוא קידום שמבוסס על ניהול תוכן נכון ועל התאמת האתר שלכם לדרישות של גוגל. מאחר והלקוחות שלכם מחפשים את המוצר (או השירות) שלכם דרך מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, זה בדיוק המקום שאליו אתם צריכים להגיע. זה בדיוק המקום שבו אתם צריכים להפגין נוכחות כבר בעמוד התוצאות הראשון. כדי שזה יקרה תצטרכו לעבוד קשה, להתאים את האתר גם למסכי תצוגה אחרים (כמו סמארטפון או טאבלט), להציע שיתופי פעולה לעסקים ואתרים אחרים, ולנהל את הבלוג שלכם באופן קבוע. אתם יכולים גם להיעזר בחברה המתמחה בקידום אתרים כדי שתעזור לכם לעשות את זה נכון מהרגע הראשון.

אפשרות נוספת: קידום ממומן

דרך טובה נוספת להגיע לתוצאות טובות היא באמצעות קידום ממומן. אתם בוודאי מכירים את השיטה הזו, או לפחות נתקלתם בה גם אם לא נתתם לה שם מעולם. כשאתם מבצעים חיפוש בגוגל אתם נתקלים לא פעם במודעות מודגשות בראש עמוד התוצאות. אם תשימו לב לפרטים הקטנים תגלו שיש לצדן גם את המילה "מודעה" כתובה בקטן, כך שללא ספק מדובר בבית עסק ששילם לא מעט כדי שהשם שלו יופיע שם. גם אתם יכולים לקדם את העסק שלכם בצורה הזו, וזו דרך מעולה להתחיל, בוודאי כשאתם עדיין עמלים על יצירת תנועה לאתר בראשית הדרך.

רשתות חברתיות

לבסוף, אין ספק שהרשתות החברתיות הן כלי משמעותי מאוד. מאז שמארק צוקרברג המציא את פייסבוק ומאז שלמדנו כולנו איך להוסיף פילטר לכל תמונה רגע לפני שהיא עולה לאינסטגרם, הרשתות החברתיות הפכו גם לכלי שיווקי משמעותי מאוד. מבחינת בעלי העסקים זוהי פלטפורמה מצוינת לקדם פעילויות עסקיות, לשווק מוצרים ולהגיע לקהל יעד גדול עם תקציבי שיווק קטנים יותר.