פיתוח אתרים בחמישה צעדים פשוטים
פיתוח אתרים הוא תהליך שמורכב מכמה צעדים. הם עשויים להיראות מורכבים למדי אבל כשמבינים מה בדיוק קורה בכל צעד בדרך מבינים שהשד לא כל כך נורא. למעשה, פיתוח אתרים עם חברה מתמחה ומנוסה הוא תהליך פשוט אפילו יותר, משום שחלק גדול מהמשימות הללו כלל אינו תלוי בכם אלא באנשי המקצוע המצוינים שבחרתם לצדכם. הנה חמשת הצעדים המרכזיים שצפויים לכם, רק כדי שתדעו מה עומד לקרות.
1. תכנון ראשוני של האתר
לפני שמתחילים לעמול על פיתוח אתרים חשוב לתכנן את נקודת הסיום. זה הזמן לבחור את סוג האתר (אתר תדמית או חנות מקוונת), אילו שירותים או מוצרים תפרסמו בו, מי קהל היעד שלכם ואיזה מידע יגיע אליכם מתוך האתר. למשל, אתם עשויים להחליט שהאתר הזה מספק מידע ללקוחות על מוצרים או שירותים אבל מאפשר להם ליצור קשר או להשאיר פרטים בטופס בלבד. אתם יכולים גם לאפשר להם לקבוע פגישה או להזמין מוצר אונליין. פיתוח אתרים לחלוטין תלוי בכם, אבל כדאי שתגדירו מה אתם רוצים ומצפים שיקרה.
בחירת חברת פיתוח אתרים
בשלב הבא תבחרו חברה המציעה שירותי פיתוח אתרים, וגם מנוסה במתן שירותים מהסוג הזה בדיוק. בדקו את תיק העבודות, את הניסיון, את המקצועיות ואת היחס שתקבלו. חברת Seo-Tip, עם ניסיון רב וצוות מיומן מאוד, היא חברה שמתגאה ברמת השירות ללקוח, ביחס האישי ובתוצאות מצוינות. חשוב לא פחות מכך, חברה שמעניקה את מכלול השירותים, לרבות עיצוב, כתיבת תוכן וקידום אתרים, היא חברה שתקדם אתכם לעבר המטרה בדרך היעילה, המדויקת והמהירה ביותר.
3. יעדים שאפשר למדוד
אחרי שהגדרתם מטרות ובחרתם חברת פיתוח אתרים, הגיע הזמן לקבוע יעדים מדידים. אולי אתם רוצים להשיג 1,000 כניסות לאתר בתוך חצי שנה, ואולי המטרה היא להשיג 100 לידים חדשים. כל יעד שאפשר למדוד הוא מצוין, וזה הזמן שלכם לקבוע יעד אחד, או שלושה, או אפילו חמישה.
4. בצעו מחקר שוק קצר
פיתוח אתרים יתבצע, בדרך כלל, אחרי מחקר קצר. זה הזמן להבין מה עושים המתחרים, מה מחפשים הלקוחות, מה עובד נכון ומה צריך לשפר. כך תוכלו לתכנן אתר מרשים ואטרקטיבי הרבה יותר, כזה שמשיג את המטרות לשמו הוקם ופונה אל קהל היעד בצורה יעילה ונכונה. אם אתם לא יודעים מה עושים המתחרים שלכם, איך תדעו להיות טובים הרבה יותר מהם?
4. אפיון ומבנה האתר
קהל היעד הוגדר, זיהיתם את המתחרים וקבעתם יעדים. כעת, עם החברה המצוינת שבה בחרתם לצורך פיתוח אתרים (כלומר, חברת Seo-Tip) הגיע הזמן לעבור לשלב המעשי, שבו תאפיינו את האתר, תקבעו את המבנה שלו – ותצאו לדרך.
בואו נעבוד ביחד