קידום באינסטגרם הוא נושא חשוב בשיווק ברשתות חברתיות. זהו כלי רב עוצמה שמשווקים יכולים להשתמש בו כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם

מדוע חברות פרסום מעדיפות קידום באינסטגרם?

אינסטגרם מועדפת בקרב אנשי שיווק בשנים האחרונות. זוהי פלטפורמה מצוינת לקידום תוכן, צמיחת קהל ומעורבות משתמשים. השימוש באינסטגרם לשיווק קל בגלל הממשק שלה ומספר המשתמשים שהיא מושכת על בסיס יומי. חברות כמו פייסבוק, קוקה קולה, נייקי משתמשות באינסטגרם כדי לקדם את המוצרים שלהן לעוקבים שלהן. אז זה מעלה את השאלה – מדוע אינסטגרם פופולרית יותר מאחרות?

אינסטגרם התבססה כפלטפורמה שיווקית חזקה המתאימה לעסקים קטנים וגדולים כאחד. המסירות של החברה לאיכות, הממשק הידידותי למשתמש שלה, והמחיר סביר הם חלק מהסיבות לכך שהיא אחת מפלטפורמות השיווק המובילות. אינסטגרם היא פלטפורמת שיווק פופולרית מכיוון שהיא אפליקציה לנייד שמקלה על משתמשים לצלם ולשתף תמונות תוך כדי תנועה.

קודם כל, אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית ששימשה בעיקר לשיתוף תמונות. המשיכה החזותית של האפליקציה מקלה על אנשים להתחבר זה לזה, אבל היא גם נותנת לאנשים דרך מהירה להביע את עצמם. בשנת 2018, אינסטגרם גדלה לכלי שיווקי חשוב עבור מותגים.

ככל אינסטגרם גדלה, כך גם הטקטיקות שהמותגים משתמשים בה. הם מצאו דרכים יצירתיות למשוך את הקהל שלהם בפלטפורמה ולבנות איתם קשרים משמעותיים. זה מאפשר להם לא רק למכור מוצרים אלא גם לפתח נאמנות למותג ולבנות קהילות סביב המוצרים והשירותים שלהם. ישנם סוגים רבים של טקטיקות קידום באינסטגרם כולל: שיווק אירועים, מתנות.

  מה הייחודיות של אינסטגרם?

אינסטגרם ייחודית בכך שמשתמשים יכולים ליצור תוכן משלהם וגם לאצור תוכן מאחרים. באינסטגרם יש מעורבות ויזואלית על פני מעורבות טקסטואלית, מה שהופך אותה לפלטפורמה מצוינת עבור מותגים המחפשים תוכן ממותג. קידום העסק שלכם  באינסטגרם יכול להיעשות על ידי הזמנת אנשים שעוקבים אחריך באפליקציה לבדוק את הפוסטים החברתיים שלך, לקשר את החשבון שלך לפלטפורמות פופולריות אחרות כמו טוויטר או פייסבוק ולשלוח את הפוסטים שלך לניוזפידים של קהלים ממוקדים.

 מהם היתרונות השימוש באינסטגרם כמותג:

צור לידים חדשים במהירות: לאינסטגרם יש יותר מ-700 מיליון משתמשים פעילים חודשיים יותר מכל פלטפורמה אחרת – כך שזו פלטפורמה אידיאלית עבור מותגים לשימוש לצורך יצירת לידים, פיתוח קשרי לקוחות ומשיכת שותפים פוטנציאליים.

התעדכנו  בטרנדים והישאר מעודכנים  בפרסום: אינסטגרם מציעה מגוון רחב של פיצ'רים שונים (כגון האשטאגים וסיפורים) המאפשרים למותגים להישאר מעודכנים בקמפיין שלהם ולהתעדכן בשינויים בסגנון, בטרנדים, באופנות, וכו'.

מהם הזמנים המומלצים לפרסום באינסטגרם?

מדובר על אחת השאלות הפופולריות ביותר בקרב בעלי עסקים המעוניינים לדעת את התשובה. מפרסמים עדיין נאבקים במציאת הזמנים הטובים ביותר לפרסם באינסטגרם.

בממוצע, השעות הטובות ביותר לפרסום הן בין 14:00 ל-18:00 זמן מקומי. נוסף על כך, הזמנים הטובים ביותר לפרסם באינסטגרם הוא אחרי העבודה ממש לפני היציאה הביתה או כששותים קפה או תה של בוקר.

Call Now Button דילוג לתוכן