אם האתר לא מביא מכירות, אז האתר לא עושה את עבודתו. טיפים אלו יעזרו לך להפוך מבקרים ללקוחות נאמנים.
האתר שלך יכול להיות אחד הכלים השיווקיים והפרסומיים החזקים והחשובים ביותר. זוהי פלטפורמה להציג ערך מוסף ללקוחות ומשתמשים פוטנציאליים, אתר הוא לב ליבה של הנוכחות שלך ברשת. עם זאת, שום שיווק בעולם לא ירחיב את העסק שלך באינטרנט אם לאתר יש שיעור נטישה גבוה ואין המרת תנועה לאתר.
לכן, אלו הם חמש שיטות שיוכלו לעזור לך להגדיל את העניין באתר, אשר יוכל לסייע ליצור המרות גבוהות ולפתח את העסק שלך באינטרנט.
1. העבר את הרעיון העיקרי בצורה תמציתית ומדויקת
אחד הגורמים החשובים ביותר ביצירת יחסי המרה גבוהים באתר זה לא לגרום למבקר להתאמץ כדי לקרוא תוכן בגודל גופן קטן, באופן כללי, משתמשים לא רוצים לקרוא הרבה. יש לך רק כמה שניות כדי לעניין את רוב המבקרים, וללכוד את תשומת ליבם במסרים תמציתיים ומדויקים.
2. צור קריאה לפעולה
לאחר שהעברת למבקרים באתר את הרעיון העיקרי בכמה מילים, כעת צריך לעניין אותם באמצעות קריאה ברורה לפעולה. קריאות לפעולה הינם "הצעדים הבאים" שנרצה שהמשתמשים יעשו בעת הניווט באתר, והם החיוניים ביותר. בין אם זה "קבל הצעת מחיר", "מצא מיקום", "קבע פגישה" או "קנה עכשיו", אלו הם הזדמנויות להמשיך ללכוד את עניין המבקר. אם הקריאות לפעולה שלך משעממות (למשל "למידע נוסף") ואינם מכילים שום ערך ריאלי, המבקר לא הולך להתעניין בהם יותר מידי.
3. צור תוכן חדש
מבקרים הם הסיכוי הטוב ביותר להמיר תנועה באתר ברגע שהם כבר ביקרו בו מס' פעמים. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי הצגת ערך ותוכן עדכני למשתמש כך שתהיה לו סיבה לחזור שוב פעם לאתר. אם המבקרים שלך מצפים ויודעים שהם יכולים לצפות בתוכן חדש ואינפורמטיבי בכל פעם שהם באים אל האתר או הבלוג, הם ימשיכו לבקר בו. השקעה בתוכן איכותי כדאית, תוכן ייחודי ובעל ערך עוזר לאתר שלך להתבלט ולעלות בדירוגים במנועי החיפוש.
4. ייעד דפים רלוונטיים
לא משנה איך אתה משווק את אתרך, בין אם באמצעות תשלום לפי קליק במסעות פרסום בגוגל או באמצעות מדיה חברתית, חושב להבין שלא כל תנועה צריכה להיות מופנה אל דף הבית שלך. יצירת דפי נחיתה המיועדים להבליט שירותים או מוצרים ספציפיים – אשר ישלחו את הקהל היעד שלך לדפים המספקים את הצרכים והאינטרסים שלהם.
דוגמה להמחשה: החנות שלך בענף למוצרי ספורט, לקוח פוטנציאלי שלך מחפש נעלי ריצה לנשים בגוגל. לא היית רוצה לשלוח את הלקוח הספציפי הנ"ל לדף הבית שלך בעת שהוא לוחץ על המודעה כי מוצגים בו מוצרים ליוגה וציוד סקי. במקום זאת, אתה תרצה להפנות את המבקר לדף המוצר אותו הוא מחפש. ככל שהדף נחיתה יותר ספציפי, כך יעלו שיעורי ההמרה.
5. התאמת אתר לניידים
הולכת וגוברת התנועה לאתר באמצעות מכשירים ניידים. בעיצוב מותאם תהיה גישה למבקרים להיכנס לאתרך מכל הפלטפורמות – אם הגישה היא מסמארטפונים, טאבלטים או מחשבים ניידים. בצע בדיקה פשוטה, כנס לאתר שלך מהטלפון הנייד. תוודא שהטקסט קריא באופן ברור, כל הכפתורים לחיצים וכל הטפסים פעילים.
אתר אשר מותאם היטב לניידים יכול להיות סוכן המכירות הטוב ביותר שלך, מה שמאפשר לך לקבל יותר המרות. אתר דל ולא מעוצב, לא רק יפגע במותג שלך, הוא עשוי גם לאפשר למתחרים עם אתרים טובים יותר לעקוף אותך. כמו כן, נסה להתקין את Google Analytics באתרך, כך תוכל למדוד את התנועה באתר ולנתח את התנהגות הגולשים, ולאפשר לך לראות היכן משתמשים "נושרים", וגם היכן ומתי קורות המרות באתר – כך תוכל להמשיך ולייעל בזמן אמת.